dr hab. Małgorzata Łosiewicz
dr hab. nauk o mediach, dr nauk ekonomicznych, adiunkt na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytetu Gdańskiego. W latach 2014-16 z-ca dyrektora Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa ds. Dydaktycznych Dziennikarstwa. Od 2012 do 2015 roku kierownik Zakładu Systemów Medialnych i Komunikacji Masowej UG. W okresie 2011-15 kierownik Podyplomowych Studiów Dziennikarstwa i Public Relations. Twórczyni programu specjalizacji Reklama i public relations dla studiów magisterskich na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna UG, którą kieruje od 2009 roku.
Pomysłodawczyni i członkini Kapituły Ogólnopolskiego Konkursu Medi@stery – na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach. Recenzentka czasopism naukowych, członkini komitetów naukowych wydawnictw i konferencji, przewodnicząca komitetu organizacyjnego Międzynarodowej Konferencji Naukowej Media. Biznes. Kultura. Zainteresowania naukowe koncentruje na badaniach w zakresie medialnego wizerunku osób i instytucji, praktyk i strategii informacyjno-komunikacyjnych w przestrzeni społeczno-gospodarczej oraz mechanizmów funkcjonowania nowych mediów. Jest autorką trzech książek, kilkudziesięciu artykułów i publikacji naukowych poświęconych problematyce z obszaru public relations, komunikacji społecznej oraz nowych mediów. Redaktorka krajowych i międzynarodowych monografii. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Stowarzyszenia Public Relations i Promocji Uczelni Polskich „Prom”. Od wielu lat współpracuje z praktykami jako ekspertka ds. komunikacji społecznej, wizerunku i public relations licznych projektów rynkowych.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.