dr hab. Małgorzata Łosiewicz

dr hab. nauk o mediach, dr nauk ekonomicznych, adiunkt na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytetu Gdańskiego. W latach 2014-16 z-ca dyrektora Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa ds. Dydaktycznych Dziennikarstwa. Od 2012 do 2015 roku kierownik Zakładu Systemów Medialnych i Komunikacji Masowej UG. W okresie 2011-15 kierownik Podyplomowych Studiów Dziennikarstwa i Public Relations. Twórczyni programu specjalizacji Reklama i public relations dla studiów magisterskich na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna UG, którą kieruje od 2009 roku.

Pomysłodawczyni i członkini Kapituły Ogólnopolskiego Konkursu Medi@stery – na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach. Recenzentka czasopism naukowych, członkini komitetów naukowych wydawnictw i konferencji, przewodnicząca komitetu organizacyjnego Międzynarodowej Konferencji Naukowej Media. Biznes. Kultura. Zainteresowania naukowe koncentruje na badaniach w zakresie medialnego wizerunku osób i instytucji, praktyk i strategii informacyjno-komunikacyjnych w przestrzeni społeczno-gospodarczej oraz mechanizmów funkcjonowania nowych mediów. Jest autorką trzech książek, kilkudziesięciu artykułów i publikacji naukowych poświęconych problematyce z obszaru public relations, komunikacji społecznej oraz nowych mediów. Redaktorka krajowych i międzynarodowych monografii. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Stowarzyszenia Public Relations i Promocji Uczelni Polskich „Prom”. Od wielu lat współpracuje z praktykami jako ekspertka ds. komunikacji społecznej, wizerunku i public relations licznych projektów rynkowych.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Facebook

©2020 PTKS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia:
1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały.
3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi.
4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.