IV edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery
Published: 20.10.2017
Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy, że ruszyła IV edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery!
Ogólnopolski Konkurs Medi@stery został zainicjowany w celu promowania najwybitniejszych prac absolwentów magisterskich studiów dziennikarskich. Zgodnie z ideą zawartą w nazwie Medi@stery mają zbierać wyróżniające się rozprawy poświęcone problematyce medioznawczej, by torować drogę indywidualnym, twórczym i merytorycznie wartościowym dokonaniom. Pragnieniem organizatorów jest, by przedstawione w konkursie prace były dla laureatów przepustką do świata mediów, zarówno gdyby chcieli oni być jego doskonałymi przedstawicielami, wnikliwymi badaczami czy krytycznymi obserwatorami. Tym samym ukryte w nazwie media odnoszą się nie tylko do mediów jako nośników będących przedmiotem badania, ale same mają stać się trampoliną dla dalszych zawodowych dokonań młodych medioznawców. Taki status przyznaje Medi@sterom Gdańsk – Miasto Przyszłości, kolebka konkursu i port, z którego laureaci mają wyruszyć w podróż do medialno-naukowego świata.
Do tej pory odbyły się trzy edycje Konkursu. P. Marcin Sanakiewicz, laureat I edycji, dziennikarz i lektor, w 2016 r. wydał – będącą nagrodą w Konkursie – książkę "Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne". W przygotowaniu jest książka p. Olivii Kłusek, laureatki II edycji, której praca magisterska nosiła tytuł „Latte-feminizm, pop-feminizm i girl power. Trywializacja pojęcia feminizmu w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego”. W III edycji zwyciężczynią została p. Anna Gronau z pracą pt. “Prezydencka kampania wyborcza w 2015 roku na łamach wybranych tygodników opinii”.
Zachęcamy studentów i absolwentów do zapoznania się z regulaminem Konkursu oraz do wzięcia udziału w wydarzeniu. Kartę zgłoszeniową wraz z załącznikami należy przesłać w terminie do 20.11.2017 roku.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia: 1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. 2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały. 3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi. 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.