Konferencje krajowe

Zintegrowana komunikacja marketingowa w kontekście digitalizacji więzi społeczno-gospodarczych. Zagrożenia i szanse cyfrowej komunikacji
Piątek, 22 Wrzesień 2023, 08:00 - 17:00
Odsłon : 862
Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, Katedra Ekonomii Informacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Organizatorzy XXIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

zapraszają na

Konferencję naukową w ramach Kongresu Profesjonalistów PR pt.:

"Zintegrowana komunikacja marketingowa w kontekście digitalizacji więzi społeczno-gospodarczych

Zagrożenia i szanse cyfrowej komunikacji"

która odbędzie się w formie hybrydowej w dniu

22 września (piątek) 2023 roku w Rzeszowie w Hotelu Bristol

Konferencja naukowa organizowana jest w ramach XXIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z najstarszych i największych wydarzeń branży PR w Polsce. Jednym z celów Kongresu jest integracja środowiska naukowego PR z praktykami działającymi w obszarze komunikacji. Naukowo-praktyczny charakter wydarzenia ma odzwierciedlenie w przeprowadzonych sesjach naukowych organizowanych zarówno w ramach Kongresu, jak i dwunastu PR Forum organizowanych w latach 2004 – 2018 przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, w których wzięło udział ponad 500 osób.

Do udziału w Konferencji zapraszamy badaczy praktyki komunikacji marketingowej, analityków rynku marketingu oraz public relations, młodych naukowców oraz doświadczonych pracowników nauki w dyscyplinach powiązanych z komunikacją społeczną, mediami, marketingiem i public relations.

 

PATRONAT HONOROWY

JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach prof. dr hab. Celina Olszak

 

RADA NAUKOWA KONFERENCJI:

WSPÓŁPRZEWODNICZĄCY:

dr hab. Anna Adamus-Matuszyńska, prof. UE w Katowicach

dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW

dr hab. Waldemar Rydzak, prof. UE w Poznaniu

 

Członkowie:

dr hab. Andrzej Bajdak, prof. UE w Katowicach

dr hab. Jacek Barlik, UW

prof. dr hab. Przemysław Deszczyński, UE w Poznaniu

prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas

prof. dr hab. Jerzy Gołuchowski, UE w Katowicach

prof. dr hab. Iwona Hoffman, UMCS

dr Ewa Hope, Politechnika Gdańska

dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, UW

płk rez. dr Dariusz Kryszk, Akademia Sztuki Wojennej, Zakład Komunikacji Strategicznej

prof. dr hab. Ryszard Ławniczak, WAT w Warszawie

prof. dr hab. Jerzy Olędzki, UKSW

dr hab. Grzegorz Polok, prof. UE w Katowicach

dr hab. Monika Przybysz, prof. UKSW

dr hab. Zbigniew Spyra, prof. UE w Katowicach

dr hab. Jacek Trębecki, prof. UE w Poznaniu

dr hab. Alicja Waszkiewicz-Raviv, UW

dr hab. Zbigniew Widera, prof. UE w Katowicach

prof. dr hab. Krystyna Wojcik

 

KOMITET ORGANIZACYJNY:

Anna Adamus-Matuszyńska (UE w Katowicach)

Agnieszka Marzęda (UW)

Waldemar Rydzak (UE w Poznaniu)

Natalia Sieradzka (EXACTO)

Zbigniew Spyra (UE w Katowicach)

Dariusz Tworzydło (UW)

Małgorzata Wydrzyńska (EXACTO)

Emilia Zakrzewska (UW)

Michał Pyjas (UE w Katowicach)

 

PODSTAWOWE INFORMACJE

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Uniwersytet Warszawski wracają do organizacji spotkań badaczy dyscyplin związanych z komunikowaniem marketingowym, ze szczególnym uwzględnieniem badań dotyczących public relations.

Celem konferencji jest integracja środowiska specjalistów zajmujących się naukowo, dydaktycznie i praktycznie działalnością public relations i komunikacji marketingowej.

Artykuły prezentowane w trakcie konferencji zostaną opublikowane w:

  1. Journal of Economics and Management Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  2. Studies in Risk and Sustainable Development Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  3. Studia Medioznawcze
  4. Sustainability – Special Issue
  5. Media Dialogues - International Journal of Scholary Papers for Media and Communication
  6. Monografii naukowej wydanej w Wydawnictwie Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach lub/i Wydawnictwie Newsline
  7. Aktualnie prowadzone są negocjacje z wydawnictwami wysoko punktowanymi. O wynikach organizatorzy będą niezwłocznie informować zgłoszonych uczestników.

Podstawą kwalifikacji artykułu do odpowiedniej publikacji będzie suma ocen 2 recenzentów i decyzja Rady Naukowej Konferencji.

Warunkiem publikacji jest:

  • przesłanie tekstu artykułu sformatowanego zgodnie z wymogami edytorskimi (zob. https://www.ue.katowice.pl/en/university/journals/journal-of-economics-and-management/for-authors.html) w wersji elektronicznej (plik.doc/plik.docs) na adres Komitetu Organizacyjnego, a następnie po zakwalifikowaniu tekstu do wydania w konkretnym wydawnictwie dostosowanie go przez autorów do wymogów formalnych,
  • uzyskanie dwóch pozytywnych recenzji,
  • uiszczenie opłaty konferencyjnej.

Organizatorzy jednocześnie informują, że wobec interdyscyplinarnego charakteru Konferencji zabiegają by dla uczestników była możliwość zakwalifikowania artykułu w następujących dyscyplinach:

  • Nauki o komunikacji społecznej i mediach
  • Nauki o zarządzaniu i jakości
  • Ekonomia i finanse

 

WAŻNE DATY

Zgłoszenie udziału w konferencji z referatem 

03.09.2023

Informacja o przyjęciu referatu

10.09.2023

Przesłanie tekstu referatu

30.10.2023

Dokonanie wpłaty przez osoby uczestniczące w konferencji z referatem 

15.09.2023

Zgłoszenie udziału w konferencji bez referatu

11.09.2023

Informacja o zakwalifikowaniu referatu do druku w konkretnym czasopiśmie lub

monografii

30.11.2023

 

Dokonanie wpłaty przez osoby uczestniczące w konferencji bez referatu

15.09.2023

Przesłanie szczegółowego programu uczestnikom konferencji               

16.09.2023

Przesłanie referatów poprawionych według uwag recenzentów i dostosowanych do wymogów redakcyjnych konkretnego wydawnictwa (w zależności od kwalifikacji przez Recenzentów)

31.12. 2023

 

ZAKRES TEMATYCZNY KONFERENCJI:

  • Social media na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności
  • Public relations, public affairs, dyplomacja publiczna w dobie digitalizacji życia społeczno-ekonomicznego
  • Rola badań marketingowych w epoce technologii cyfrowych
  • Narzędzia public relations w erze cyfryzacji
  • Narzędzia marketingu w erze cyfryzacji
  • Wpływ cyfryzacji na komunikację firm z otoczeniem
  • Bezpieczeństwo informacyjne kraju i podmiotów gospodarczych
  • Nowe trendy i oczekiwania społeczne w obszarze informacji, w tym: działania informacyjne na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, patriotyzm gospodarczy, reputacja gospodarek narodowych;
  • Wiarygodność źródeł informacji
  • AI i jej wykorzystanie w marketingu i public relations

 

ORGANIZACJA KONFERENCJI:

Obrady odbywać się będą 21 i 22 września 2023 roku w Rzeszowie

 

WARUNKI UCZESTNICTWA

Prelegenci oraz uczestnicy proszeni są o zgłoszenie udziału w konferencji poprzez wypełnienie formularza elektronicznego znajdującego się na stronie internetowej  https://kmpr.ue.katowice.pl/

Zgłoszenie jest ważne wraz z wniesieniem opłaty konferencyjnej.

Ze względu na ponoszone koszty i zobowiązania związane z organizacją konferencji wniesione opłaty konferencyjne nie będą podlegać zwrotowi w przypadku niezakwalifikowania referatu do publikacji przez recenzentów.

Opłatę konferencyjną w wysokości (proszę dokonać właściwego wyboru)*:

  • 1000 zł – obejmującą koszty bezpośredniego uczestnictwa wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji, lunch, przerwy kawowe)
  • 500 zł – obejmującą koszty bezpośredniego uczestnictwa bez referatu, lunchu oraz przerw kawowych)
  • 700 zł – obejmującą koszty uczestnictwa online wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji)
  • 200 zł – obejmującą koszty uczestnictwa online bez referatu

Opłatę proszę wnieść na konto:

ING Bank Śląski S.A., Katowice
nr 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974

Z dopiskiem: KonferencjaPR oraz imię i nazwisko Uczestnika

- Koszty podróży oraz zakwaterowania pokrywają uczestnicy konferencji.

- *Dla członków PTKS przewidziana jest zniżka 10 %.

 

ADRES DO KORESPONDENCJI

Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

ul. 1 Maja 50   40-287 Katowice

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

RAMOWY HARMONOGRAM KONFERENCJI

Piątek, 22.09.2023

9.00 SESJA PLENARNA II

Keynote speaker 1

Keynote speaker 2

Keynote speaker 3

11.00 przerwa kawowa

11.30 – 13.00 sekcje tematyczne

13.00 – 14.00 lunch

14.30 – 16.00 sekcje tematyczne

16.00 – 16.15 przerwa kawowa

16.15 – 18.00 sekcje tematyczne

Miejsce Rzeszów / Online

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): NDEAPLP2
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia:
1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały.
3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi.
4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.