Edycja 2019

Published: 26.12.2020

Pierwszą nagrodę przyznano panu Norbertowi Rędzi (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego) za pracę: „Kreowanie marki na YouTube na przykładzie działalności Grupy Filmowej Darwin” napisaną pod kierunkiem prof. UKSW dr hab. Moniki Przybysz. Drugie miejsce zajęła pani Karolina Kawka (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej) za pracę: „Prawa zwierząt na portalu kampaniespoleczne.pl” napisaną pod kierunkiem dr hab. Nataszy Ziółkowskiej-Kurczuk, prof. nadzw. Trzecie miejsce zajęła pani Katarzyna Maria Piórecka (Uniwersytet Warszawski) za pracę: „Fandom marki medialnej. Studium przypadku środowiska miłośników serialu „Gra o tron”” napisaną pod kierunkiem prof. Roberta Cieślaka.

Uroczysta Gala V edycji odbyła się 27 marca 2019 r. w Sali Teatralnej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. 

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): NDEAPLP2
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094