Pierwszą nagrodę przyznano panu Norbertowi Rędzi (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego) za pracę: „Kreowanie marki na YouTube na przykładzie działalności Grupy Filmowej Darwin” napisaną pod kierunkiem prof. UKSW dr hab. Moniki Przybysz. Drugie miejsce zajęła pani Karolina Kawka (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej) za pracę: „Prawa zwierząt na portalu kampaniespoleczne.pl” napisaną pod kierunkiem dr hab. Nataszy Ziółkowskiej-Kurczuk, prof. nadzw. Trzecie miejsce zajęła pani Katarzyna Maria Piórecka (Uniwersytet Warszawski) za pracę: „Fandom marki medialnej. Studium przypadku środowiska miłośników serialu „Gra o tron”” napisaną pod kierunkiem prof. Roberta Cieślaka.
Uroczysta Gala V edycji odbyła się 27 marca 2019 r. w Sali Teatralnej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
KONTAKT
POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION
NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265
Siedziba
Stowarzyszenia
ul. Koszarowa 3, 51-149 Wrocław
Adres
do korespondencji
ul. Głęboka 45, 20-612 Lublin
E-mail
Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia: 1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. 2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały. 3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi. 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.