Konkurs DOKTORAT '20

Published: 27.01.2021

Nagroda w konkursie Doktorat '2020

Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej ma przyjemność ogłosić wyniki konkursu Doktorat ‘2020 na najlepszą pracę doktorską z zakresu nauk o komunikacji społecznej i mediach obronioną w 2020 roku. Laureatem nagrody została dr Kinga Adamczewska, która przygotowała rozprawę pt. „Rola mediów we współczesnych modelach przepływu informacji politycznej”. Dr Kinga Adamczewska uzyskała stopień doktora na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Promotorem Jej pracy jest dr hab. Agnieszka Stępińska, prof. UAM, a Promotorem pomocniczym dr Jacek Wyszyński.

Recenzenci i Zarząd PTKS docenili w nagrodzonej pracy jej nowatorski charakter, wysoki poziom i wyrafinowanie rozważań teoretycznych oraz metodologicznych, a także znaczenie wyników przeprowadzonych badań dla praktyki życia społecznego.

Nagrodę przyznano w ramach XIII edycji konkursu PTKS, którego celem jest promocja młodych badaczy i ich nowatorskich, wysokiej jakości prac naukowych, a także prezentacja dorobku ośrodków naukowych przyczyniających się do rozwoju dyscypliny nauk o komunikacji społecznej i mediach. Każda ze złożonych do konkursu prac została oceniona przez dwóch recenzentów pod kątem naukowej doniosłości problematyki, znaczenia tejże dla praktyki życia społecznego, oryginalności ujęcia tematu, poprawności metodologicznej i konstrukcyjnej, języka wywodu, jego logiki i sposobu argumentacji, a także kompletności bazy źródłowej.

Poza nagrodzoną pracą do konkursu przyjęto dysertacje sześciorga Autorów:

  1. Dr Katarzyna Bąkowicz, „Fake news jako produkt medialny w dobie postprawdy. Studium przypadku niebieskiego wieloryba”, promotor Dr hab. T. Kowalski, prof. UW 
  2. Dr Michalina Guzikowska, „Przekazy medialne Państwa Islamskiego kierowane do muzułmanów w świecie zachodnim. Analiza wybranych czasopism anglojęzycznych”, promotor Dr hab. A. Jaskiernia (Uniwersytet Warszawski);
  3. Dr Aleksandra Matyja, „Kulturowe uwarunkowania komunikacji polsko-hiszpańskiej na podstawie doświadczeń imigrantów z Hiszpanii mieszkających w Polsce”,  promotor Prof. I. Surynt (Uniwersytet Wrocławski);
  4. Dr Sylwia Przybyło, „Crowd-learning as a method of improving vocational skills in the information society by the example of Poland”, promotor Dr hab. A. Adamski, prof. WSIiZ;
  5. Dr Martyna Siudak Twitter w transformacji polskiego systemu komunikowania politycznego”, promotor Prof. A. Staniszewski, promotor pomocniczy dr M. Babecki (UWM Olsztyn);
  6. Dr Julia Trzcińska, „Model prezydenckiej kampanii wyborczej w Republice Korei w 2017 roku. Rola mediów społecznościowych”, promotor Prof. B. Dobek-Ostrowska.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za podzielenie się wynikami swoich studiów.

Wyrazy podziękowania składamy także wszystkim Recenzentom za znakomitą współpracę, społeczne zaangażowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedury konkursowej.

Serdecznie gratulujemy Laureatowi oraz Promotorom nagrodzonej pracy!

Zarząd PTKS

 

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): NDEAPLP2
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia:
1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały.
3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi.
4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.